Recenze (452)
Andělé mezi námi (2024)
Příběh to je krásný a dojemný, to je jasné, ale film by podle mého názoru mohl být klidně o půlhodinu kratší.
Kousek tebe (2024)
Velmi smutný film o vyrovnávání se se smrtí nejbližší osoby. Truchlení má mnoho podob a způsob, který si Agnes vybrala jsem chápala. Tempo je sice trochu pomalejší, ale jedná se o silný film se silným tématem, který jen tak z hlavy nedostanu, takže * přihodím.
Pohádky jsou pro děcka (2022)
Jako rodinný film to funguje skvěle.
Mothers' Instinct (2024)
Tak to se fakt povedlo. Po dlouhé době film, který mě udržoval v napětí a nevěděla jsem, co od něj čekat. A hlavní hrdinky to zahrály naprosto dokonale.
Abigail (2024)
Celkem obstojná upíří zábava.
Sláva (2022) (seriál)
Snad jen konec a závěrečné završení pomsty mohlo dostat víc prostoru, jinak super. Nemohla jsem se odtrhnout. A Tonjung mi bude chybět.
American Horror Stories - Ba'al (2021) (epizoda)
Zbytečné množství zvratů. Nebýt toho závěrečného bylo by to super.
Malé dohazovačky (1995)
Moc milý rodinný film. Logiku v tom ale nehledejte.
Gump - jsme dvojka (2024)
Krásné a dojemné. Ale lidi, co nejsou pejskaři si to asi moc neužijou.
Rozchod Nadera a Simin (2011)
Slabší. Čekala jsem tedy o moc víc už podle zdejšího hodnocení.