Recenze (1 870)
Madam Web (2024)
Panímáma Síťová nudná až k posrání.
Její tělo (2023)
nudný tv životopisný film. Lepší je si pustit originál Leu
Pád domu Usherů - Půlnoční děs (2023) (epizoda)
boha, to fak ve všem musí bejt ti teplí uchyláci!!!!
Wonka (2023)
Karlík a továrna na topinky. Další multikulturní buzikální paskvil.
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
vyrůstal jsem na seriálu z 1987, ten byl a je super. Tohle byl nehoráznej paskvil. Nevadí mi prappdivná plastelénová animace. Ale že zahodily zajímavý příběh o zrodu Třísky a želv. A bohha, původní April bylo kost, proč tady je tlustá škaredá vopice......
Barbar (2022)
Jo pěstovat si ve sklepě Gluma, se moc neoplácí. Po dlouhé době velmi podařený horor.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
boha, nudnější broskvopičivinu jsem už dlouho neviděl! Pan Šnajdr opět ukázal že je neschopný plagiátor a měl by se už na to vysrat. Zlatý turecký hvězdný války.
Vocasy na tripu (2023)
krásný rodinný film s pejsky
Pět nocí u Freddyho (2023)
Boha, to zase bela ale meruňkopíčovina, pro 5.letý fakany. Ztráta času.
Rychle a zběsile 10 (2023)
Rodinné pouta s panem Naftem. Už mě tahle přeplácanina ani trochu nebaví, furt tam ožívaji dávno mrtfé postafy a ty kecy o hovnině....