Recenze (7)
Babovřesky 3 (2015)
Asi opravdu nejhorší český film co jsem kdy viděl. To mi hlava nebere kam dal Troška rozum.
Hacker (2015)
Hrozná blbost
Anthropoid (2016)
Za ten příšerný český dabing by měl někdo sedět...
Záskok (1997) (divadelní záznam)
Jedna z nelepších her dua Smoljak, Svěrák. Nemůžu ani uvěřit, že si pamatuji premiéru. Skvělá, vtipná, dnes již nesmrtelná klasika. Viděl jsem asi 20 krát a určitě ne naposledy.
La La Land (2016)
Miluji muzikály, ale tento nebyl na moji notu. Trošku mi to bylo líto, protože jsme se na něho těšil. Ale jinak slušné čtyři hvězdičky, škoda že na pětku to není.
Arianin souboj (2002) (TV film)
Pokud by šlo dávat záporné hodnocení tak tento "film" má jasnou mínus dvojku. Pokud to je ovšem na školní besídku do 7. třídy, pak tleskám tvůrcúm.
Archa bláznů aneb Vyprávění z konce života (1970)
Opravdu asi nemám buňky na "velke umění". Nepochopitelný film u kterého je nejlépe surfovat po netu.