Recenze (11)
One Piece (2023) (seriál)
Nejsem fanoušek anime a originál One Piece jsem nikdy neviděl. Prvních pár epizod mě moc nenadchlo ale potom se to rozjelo. Všechny postavy posádky jsem si zamiloval a už se nemůžu dočkat druhé série.
Práce bokem (2020) (seriál)
Takhle to dopadá když se jůtubeři snaží udělat seriál.
Duna (2021)
Overated. Doufám, že druhý díl bude lepší.
The Republic of Sarah (2021) (seriál)
Prvních epizod to vypadalo na slušný, originání seroš. Nicméně postupně to přerostlo v nesnesitelnou srágoru pro teens. A troufl bych si tvrdit, že by to nebavilo ani je. 1 * za ty první epizody, jinak by to šlo přímo do odpadu.
Space Jam: Nový začátek (2021)
LeBron ve filmu pronese větu: "Když se sportovec dá na hraní tak to nikdy neskončí dobře". A přesně tak tomu bylo i v případě Space Jam: A New Legacy. nic víc asi není třeba dodávat.
S Lokim nejsou žerty (2021)
Takovéhle jednohubky od Simpsonů si nechám líbit.
Válka zítřka (2021)
Je tohle normální? Akční sci-fi, kde se zabíjí vetřelci po stovkách mě dojalo víc než leckterá slaďárna. Efekty taky slušný a výkon Yvonne Strahovski ve vedlejší roli naprosto skvělý. Jediné co mi vadilo byl Chris Pratt. Na roli drsňáka se prostě vůbec nehodí. Ať radši zůstane u hraní rádoby vtipných postav jako je Star Lord.
Mandalorian (2019) (seriál)
Každý díl v podstatě o tom samém. 3* dávám jen kvůli Baby Yodovi.
Přátelé (1994) (seriál)
Na přátelé mi nesahejte. Nikdy nezklamou. 6/5
Too Hot to Handle (2020) (pořad)
Povrchnější reality show jsem snad ještě neviděl... Jedna hvězdička za místy vtipný komentář.