Recenze (127)
XXX hity (2013) (pořad)
Koukám buď odpad nebo 5* :D :D já dávám 5... protože tohle by dokázal vážně málokdo! :)
Peklo na talíři (2012) (pořad)
Podle mě je vážně občas lepší nevědět... :) :D
Mamma Mia! (2008)
"a tečka tečka tečka" achjo .... trapnější americký výlevy jsem ještě neviděl :D :D
Vzepřít se obrům (2006)
Uznávám... až moc velkolepý happyend... tolik dětí a ty trofeje... na druhou stranu zkrátka je zde vidět, že s Bohem člověk zvládne naprosto všechno :) a na to si v dnešní době troufne málokterý film :) za mě 5*
Billy Madison (1995)
Možná až se na tenhle film podívám ve 30ti, taky prohlásím, že je to blbost... ale zatím v pubertálních letech hodnotím jako dobrou legraci.. :) dabing sice hroznej... ale komedie dobrá :)
Forrest Gump (1994)
Tolik ani nemám slov... na konci filmu jsem si říkal, jestli jsem vážně rozuměl všemu co ve filmu bylo řečeno nebo se zkrátka odehrálo.. složitý... ale krásný... Do poloviny filmu jsem ani netušil, co se v něm může skrývat za kouzlo. Bylo mi Toma líto, na druhou stranu jsem stále obdivoval jakej to je borec. Nejde jinak než dát 5*... + zajímavý rady do života... :)
Ninjago (2011) (seriál)
Jasný, některý vtípky jsou třeba otřelý... ale musíme brát v potaz, že NINJAGO je určeno dětem... prostě něco jako Pokémoni pro kluky no... :) mě osobně se při tomto pohledu seriál velice líbil :) tu spoustu odpadů vážně nechápu...