Recenze (6)
MacGyver (1985) (seriál)
Epizoda 3 je priklad toho, jaka je to sra***. Totalne vykradenej italian job... teda ukradeny sceny, ale jinak to nema hlavu ani patu.
Věc cti (1993)
Blood in, Blood out
Sin City - město hříchu (2005)
Nejvíc se mi líbilo vizuální zpracování. Barvy, ty barvy... nádhera
Bratr 2 (2000)
Lepší než jsem čekal. Tady dvojka rozhodně převyšuje první díl.
Den gode strømer (2004)
Takže kdybych měl tohle okomentovat... Je to kravina. Pokračuje to ve stopách V číně jedí psy (parádní film) a Starouši na plný plyn a inkasso (ne tak dobrý, ale pořád dobrý). To co se mi líbilo na předchozích filmech tu na mě už moc nezabralo. Až zkouknete všechny předchozí filmy, tak zkuste i Den Gode strømer, ale klidně to můžete vynechat :)
Bavorák 2 (2006)
Tenhle ani první díl nejsou jen gangsterky. Každej chce žít normalní život, ale nějak to nejde. Prorotže to co oni dělají vlastně nejsou oni, ale život kolem nich. Sice to všechno celkem s nadsázkou, ale uvěřitelný a vystihuje to Rusko... А что здесь останется? Как что? Менты