Poslední recenze (157)
Black Widow (2021)
Byla jsem děsně natěšená, zvědavá, ale taky jsem měla strach, že sólovka s mou oblíbenou členkou Avengers nakonec má očekávání nenaplní. Asi si dovedete představit, jak jsem byla ráda, že k tomu nedošlo. Tu velkolepou, dvouhodinovou jízdu jsem si užívala od začátku do konce. Skvělé akční scény, parádní hudba, sympatické nové postavy a konečně film s ruskými špionkami podle mého gusta... Já jsem z Black Widow prostě nadšená a proto v hodnocení dávám plnou pálku. Myslím si, že jde o kvalitní a důstojné rozloučení s Natašou, byť by asi bývalo bylo lepší, kdyby film přeci jen dali chronologicky po Civil War a ne až o pět let později. Ale já jsem hlavně ráda, že ten prostor Nataše konečně dali a jsem zvědavá, jakým směrem se vydá její nástupkyně.
Cruella (2021)
Ačkoliv souhlasím s tím, že Cruella je kvalitní podívaná se skvělým obsazením a ještě skvělejším soundtrackem, něco mi na ní úplně nesedlo. 20 minut filmu mi připadalo jako hodina, zápletka mi nepřišla příliš zajímavá a to stejné mohu říct i o (v podstatě) hlavní záporačce v podání Emmy Thompson. Co naopak musím vyzdvihnout jsou krásné kostýmy, zasazení tohoto "origin story" do Londýna 70. let a samozřejmě výkon Emmy Stone. Pokud jde ale o Disneyho snahy o "polidštění" klasických záporáků skrz film, dám raději přednost Maleficent, která mě bavila víc.
Call Me Kat (2021) (seriál)
Tentokrát půjdu proti proudu a seriálu dávám 4*. Jasně, není to bůhvíjak kvalitní seriál a najde se na něm spousta chyb, ale já na něm hrozně oceňuju to, že se u něj dokážu pobavit a na chvíli vypnout. Navíc mi hodně sedlo obsazení, zejména tedy Leslie Jordan, který je roztomilost sama :).
Poslední deníček (4)
Filmová výzva 2019 od Streeper
Rok se s rokem sešel a já tu jsem opět s novou filmovou výzvou, tentokrát na rok 2019, od Streeper. Tak jsem zvědavá, co si na mě zase přichystala :D
1. Zvoník u Matky Boží | ***
2. Rango | ***
4. Grace, kněžna monacká | ***
5. Svatba mého nejlepšího přítele | ***
7. Dámský klub | ***
8. X-Men: Poslední vzdor | ***
10. Letec
12. Stíny a mlha
13. Hlava nad vodou
15. Jak vycvičit draka | *****
16. Polární expres
17. Slepičí úlet
18. Milada
21. Pí a jeho život | ****
23. Poslední píseň | ***
24. Cadillac Records
26. Oscar a Lucinda
27. Petr Pan
28. Božská Julie
29. Blue Valentine
30. Jidášův polibek
31. Přání smrti
32. 28 dní | ***
34. Kolonie
35. Pianista
36. Holka s prknem
37. 2 zbraně
38. Úžasňákovi
39. Smrt a život Charlieho St. Clouda | ****
40. Pryč od pece
41. Divoška
43. Bambi
44. Stoker
45. Ona
47. My Fair Lady
49. Kolo zázraků
50. Bezpečný přístav | ***
51. Rozjeď to!
52. Lepší teď než nikdy | **