Recenze (139)
Královny Barakudy (2023) (seriál)
Asi jsem jedinej, ale za mě skvělý, 90%
Zlatá devadesátá - Úvodní díl (2023) (epizoda)
Dal bych 4 hvězdy, ale jelikož spousta lidí tenhle humor neocení, tak dám 5 pro vylepšení.
Di4ri (2022) (seriál)
Ten závěr byl skvělý. Students first.
Dvůr v chládku (2018) (seriál)
Koukám na to už jen z principu, jak to dopadne (chybí mi 10 dílů a sem tam to posouvám) , ale horší věc jsem snad nikdy neviděl.
Nejdelší noc (2022) (seriál)
95%, vynikající seriál.
Ahoj, sbohem a všechno mezi tím (2022)
Za mě skvělej film, jako většina těhle romantických filmů na Netflixu. 85%
Žena v domě přes ulici od dívky v okně (2022) (seriál)
Prvních 7 dílů top za 5 hvězd. Poslední díl ale odpad. Dospělá ženská se neubrání 9-letému děcku :DDDD Takže 2 hvězdy závěr.
Yaro, kde jsi? (2021)
56% jen? Lidi zklamali :) za mě 80%
Friendzone (2021)
Po dlouhé době film, který mi zůstane v srdci dlouho ♥ 90%
Pod žhavým sluncem (2020)
Jen 55% 🥺 Za mě minimálně 85.