Recenze (108)
Duna (2021)
Presne pre takéto filmy sa chodí do kina
Thor: Láska jako hrom (2022)
Z marvelu sa stávajú rozprávky a nie filmy čo je škoda,kde sa to celé poberá
Shazam! (2019)
Sem tam vtipne inak onicom storytelling
Pašerák (2018)
Miestami to bola nuda
Vyproštění (2020)
Natočené to je celkom low budget ale tak nedá sa čakať ze sa budu investovať neskutočné čiastky do netflix filmov. Najviac ma na tomto filme bavilo že to bola super akcia a efekty vyzerali naozaj dobre . Po dejovej stránke to pre mňa nezabodovalo i keď miestami sa to tvari ze to chce hrať aj na city a aj na rýchlosť filmu. Celkom príjemný filmik na večer
Too Hot to Handle (2020) (pořad)
Nasmial som sa pri tom dosť....
Zelená kniha (2018)
Pekný film počas karatenky ktorý je uplne chill na sledovanie
Euforie (2019) (seriál)
Seriál ktorý dáva ako sám seba príklad, ako ma vyzerať vizuálna cinematografia v menších serialoch.
Zaklínač (2019) (seriál)
85% a 10% je minus za zlý casting na pozíciu triss a tej zapornej čarodejníčky černošky a 5% je za niektoré nedotiahnuté efekty ale to je maličkosť. Keď sa chceli držať knihy tak prosím do bodky . A dúfam že nová séria nám donesie lepšie efekty a konečne už viac kúziel od samotneho zaklínača. Inak príbehovo sa to pekne drží predlohy.
Černobyl (2019) (seriál)
Chýba už len ruská originálna reč a bola by to bomba. Každopádne táto séria je fantasticky natočená. Od hercov až po samotnú réžiu je to prevedenie celej série na jednotku.