Recenze (39)
Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám (2008)
To je trapný až to bolí!
Need for Speed (2014)
Taková mnohem slabší parodie na rychle a zběsile. Kdyby to mělo o trošku víc rozvinutý příběh, byla bych spokojená. A na to že ten film trvá přes dvě hodiny se tam toho moc neodehrálo.
Romeo and Juliet (2013)
Sympatické obsazení hlavních rolí, příjemný průběh filmu, ale postrádám v něm napětí a emoce. Ještě jsem neviděla jiné zfilmování Julie a Romea, ale jsem si jistá, že tohle nepatří k těm lepším..
Společný dům (2004) (TV film)
Film ničím nepřekvapí, nemá žádnou zápletku, prostě jen tak plyne. Ale je zajímavý se kouknout na Shailene Woodley jako malou rošťačku :D
22 Jump Street (2014)
Miluju tuhle komedii! Pro roli Schmidta a Jenka by se nehodil nikdo líp než Hill a Tatum. Film přetéká vtipnostmi a je prostě úžasný, byla jsem na něm v kině a bolelo mě břicho od smíchu a že jsem brečela je jasný, jsem si jistá že jsem nebyla jediná :D Nemůžu se dočkat dalšího dílu. Dvojka je lepší než jednička a jestli to takhle půjde dál, tak se bojím že na další premiéře umřu smíchy :D doporučuji! " Schmidt opíchal kapitánovu dceruu!!"
Navždy spolu (2012)
Dva moji nejoblíbenější herci v jednom filmu. Rachel McAdams a Tatumovi společné hraní svědčí. Ano dala jsem filmu 5* a s čistým svědomím. Celý film jsem doufala, že se Paige vrátí paměť, ale je dobře, že se tak nestalo, protože by takový Happy end film úplně zkazil. Mám ráda "romanťáky" a tak si mě i tenhle film získal a jsem s ním spokojená :)
Hvězdy nám nepřály (2014)
I když si film získal plno fanoušků a všichni nadšení lidi kolem, kteří ho viděli se mě ptají, co na něj říkám. Odpovídám, že je fajn, ale víc se mi líbí filmy Teď a tady, nebo Je to i můj život, který mají stejnou tématiku a přijdou mi reálnější a celkově i líp zpracovaný. A další věc, která mi nesedla je Ansel Elgort, který hrál Guse. Nevím, jestli mi byl ve své roli nesympatický kvůli tomu, že v Divergenci hrál taky s Shailene Woodley, kde hrál jejího bratra, nebo to je tím jeho až moc přeslazeným úsměvem. Ale jinak je film milý a příjemný na shlédnutí. A abyste si nemysleli, že jsem bezpáteřní "bezcita", tak mě třeba scénka kde Hazel četla svůj proslov na " cvičném pohřbu" před Gusem dojala k slzám…
G. I. Joe (2009)
Tak na tenhle film jsem se podívala jen, protože tam hraje Tatum… ale ani on ten film nedokázal zachránit. Ale ani jsem neočekávala, že by mě mohl kdovíjak zaujmout. Celý to zpracování se mi nelíbí. Ty efekty nestojí za nic a herecký výkony už vůbec. Občas tam padne vtipná hláška, ale víc se od toho filmu čekat nedá.
Divergence (2014)
Když jsem ten film viděla poprvé, moc se mi líbil a ráda jsem si ho pouštěla znovu. Dřív jsem neměla ráda scifi, ale Divergence mě vážně zaujala. Dala jsem jí 4* i když jsem viděla docela negativní hodnocení… Ale moje nadšení z filmu, po přečtení knihy, zmizelo. A hned mám chuť jednu hvězdičku strhnout. Vadí mi, že plno postav, které jsou v knížce, ve filmu není a taky plno scének tam chybí. Ale jsem spokojená s obsazením rolí, jsou velmi podobné popisu v knížce, teda kromě Erica, ten má podle knížky dlouhé a mastné vlasy, ale herec který ho hraje, mi vyhovuje víc… Co se týče těch scének, které mi tam chybí, přijde mi, že ten film je točený tak, aby se na něj mohli dívat malé děti. A tím film upadá… Ale nejvíc mi tam chybí spory mezi Čtyřkou/Tobiasem a Tris, v knížce jsem byla vždy překvapená jeho jednáním a bylo to mezi nimi komplikované a napjaté, ale ve filmu jde vše jak po másle, takže o proti knížce to je nuda… Ale i tak se těším na druhý díl filmu a doufám, že se povede líp. Prý už se tam objeví i postavy, které v jedničce vynechali, takže asi tak :)