Recenze (34)
Buchty a klobásy (2016)
Nesnáším účelově rádoby vtipné přisprostlé filmy. Takže ať je to o čemkoli, nehledě na to, že si s tím tvůrci dali spoustu práce, za mě si kvůli tomuto sexisticko sprostému pubertálnímu "humoru" nezaslouží ani jednu hvězdu. Po 10 minutách jsem tuto trapárnu musel vypnout, ztráta času.
Nacistická smrtící komanda (2009) (seriál)
Smutná část dějin lidstva. Toto se nedá hodnotit.
Pouť (2010)
Kdo nikdy nevytáhl paty z baráku, nikdy tento film nemůže pochopit.
Muži v černém 3 (2012)
Zjištění, že Andy Warhol byl ve skutečnosti tajný agent mne velice pobavilo. Jinak celkem povedené pokračování.
Černobílý svět (2011)
Nádherný film...
Robin Hood (2010)
To nebyl Robin Hood, ale chabá napodobenina Statečného srdce...
Dým bramborové natě (1976)
Hrusinsky skvely, film prilis ponury.
Team America: Světovej policajt (2004)
Celkem povedená parodie na současnou hrozbu terorismu. Je dobré vědět, že ať se děje cokoli, tak američani stojí vždy na té dobré straně:-)
Černý Petr (1963)
Geniální Forman:-)
Monstrum (2008)
Některé scény jsou na posr., ale jinak blbina.