Recenze (4)
Bez lítosti (2023) (seriál)
Konečně jsme se dočkali pořádnýho dokumentárního seriálu o vrazích u nás. Všechny díly jsem zhltla najednou, ono to ani jinak nešlo. Oceňuji, že jsou zde rozhovory jak s kriminalisty, tak i s odsouzenými. Dávám 5/5, snad přijde ještě druhá řada, přeci jen těch vrahů u nás je dost a i zajímavějších.. ale chápu, Stodola nesměl chybět. :D
Úsměv (2022)
Po dlouhé době horor, který mě bavil. Přestože se většina věcí ve filmu dala předvídat, a to včetně jump scare scén, vůbec mi to nevadilo. Dala bych klidně i pět hvězdiček, ale musím ubrat jednu, protože konec filmu mi přišel naprosto mimo - určitě šel vymyslet nějak lépe než tam hodit nějaké "strašidlo"..
Like House (2021) (pořad)
Nezáživný, nudný, trapný seriál plný nezajímavých lidí. Nedivila bych se, kdyby vstupenkou do této show byl certifikát o lobotomii, kterou jistě vlastní i tvůrce.
V zajetí (2020)
Za mě jeden z lepších thrillerů v poslední době. Bohužel už z tratileru bylo vidět, že se film bude odehrávat ve stejném duchu jako seriál The Act. Ve filmu naštěstí byly scény, které mě překvapily. A Sarah Paulson mě utvrdila v tom, že je špičková herečka.