Poslední recenze (240)
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Velice přijemná detektivka vylepšená možností občas kouknout Rosamundě kapku do výstřihu. Bez nějakých děr v zápletce, kompaktní svižně ubíhající děj, já jsem prostě spokojen.
Knight Rider (1982) (seriál)
Guilty pleasure jak sviň. Vzpomínám si, jak jsem coby malé robátko u babičky čuměl na rakušáky, lautr houby jsem rozuměl dialogům, ale to neva. Osmdesátkový synthpop tomu dával korunu. Což nic nemění na faktu, že je to objektivně děsná píčovina.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Já vám nějak nevím... Vizuál působivý, ale děj sterilní a kapku recyklující staré náměty. Bitka v Japonsku mi evokuje KillBilla, bitka v Berlíně zas Collateral. Jako jo, ta berlínská bitka je špica, nápad mlátičky mezi pařícími skopčáky, kteří se až na výjimky o řež nezajímají, to bylo super. Ale všechno mi to přišlo takové bez života a bez nálady. Když si vzpomenu na přestřelku v ruinách zámku z trojky, která byla o kus lepší... celý filmek mi přijde takový nepříjemně nedotažený a ukecaný. Vystříhat zdlouhavé scény a zas by celý dojem byl o něčem jiném.