Oblíbené seriály (6)
Pán času (2005)
(1. série) A ano, i po 2. sérii nechávám 5*. Vůbec mi nevadí, že se schémata opakují, to k tomu patří. Baví mě retrodesign hlavních záporáků. Baví mě, jak se vyvíjel vztah mezi Doktorem a Rose. Baví mě odkazování v rámci seriálu i mimo jeho rámec. A velice se těším na pokračování.
Sherlock (2010)
Akta X (1993)
Ajťáci (2006)
Městečko Twin Peaks (1990)
1. série - *****