Poslední recenze (9)
Barbie (2023)
Když jsem se pousmál, tak jen proto, jaká je to blbost! Občas jsem se musel zamyslet, jestli jsem na správné planetě. 😃😄🤣
Zabiják (2023)
Bohužel žádná akce, jen samé bláboly, které takzvaný rádoby "zabiják" stále opakuje dokola. Jeho vnímám spíš jako malého a hubeného postaršího týpka, který hned v úvodu filmu minul svůj cíl, ale spousta řečí, jak je to velké, když si ho někdo najme! 😀😀 Takže pro mne velké zklamání, 2h. o ničem!!
Cesta vzhůru (2015)
Bohužel musím dát pouze jednu hvězdu za snahu něco natočit. Nicméně dokument strašně jednoduchý, nepoutavý a bez akce. Spíš jsem se více udivoval, že toto někdo dokázal zveřejnit! Přesně to je vystíženo ostatními, kdy se ukazovaly stále prsty na nahou a samotné lezení bylo až na konci dokumentu a to pouze v minimálních záběrech.😬😥