Poslední recenze (2 799)
Špinavá dohoda (1986)
Nemůžu přijít na to, jestli to je záměrně nebo omylem tak směšné. Každopádně mi to přijde jako Arnoldovská fanfiction v rukou ne příliš dobrých filmařů. Když začalo hrát Satisfaction, nevěřila jsem svým uším/očím. Wtf.
Rudá Sonja (1985)
Call me crazy, ale mně se to docela líbilo. Z vyvraždění chrámu a svržení strážkyň do jámy mi skoro až spadla čelist, jak brutální to bylo. Vizuálně tam byly některé věci moc pěkné. A mladý král se svým ochráncem byli fajn. Jasně, Arnold a hlavní paní jsou dost prkenní, ale to Arnold je přece vždycky.
Komando (1985)
Celou první půlku jsem myslela na to, jak se v Soumraku dne britský majordomus aktivně snaží naučit žertovat, protože předpokládá, že jeho nový americký zaměstnavatel to od něj bude očekávat, zatímco během druhé půle jsem si říkala, že film asi musí být fantasy, sci-fi nebo horor, aby můj mozek vnímal vraždění jako zábavu.
Poslední deníček (406)
Asteroid City,
milý deníčku.