Poslední recenze (328)
Pán času - 73 yardů (2024) (epizoda)
Tenhle epizodický příběh by byl geniální, kdyby měl domyšlený konec. Co je ta žena zač mě napadlo už v průběhu děje, ale to by mi nevadilo... spíš mě zajímalo co lidem říkala a jak se stalo, že nakonec svou zprávu předala Ruby na útesu, aby s Doktorem nepošlapali vílí kruh. Vždyť jde přece o časový paradox? Jsem plná otázek a přestože jsem si epizodu náramně užila, konec mě vůbec neuspokojil, protože vlastně nebylo nic vysvětlené.
Fallout - Season 1 (2024) (série)
Ok, ok, čas si to znovu zahrát. Výborně provedená adaptace.
True Blood: Pravá krev - Série 4 (2011) (série)
Včera jsem se viděla s kamarádkou a probíhalo to asi takhle. Já: "Koukám znova na True Blood a jsem ve čtvrtý sezóně." Ona: "A co se tam děje? Já už si to nepamatuju." Já: "Erik má amnésii a Sookie se o něj stará ve sklepě. Za mě peak, nic dalšího v životě nepotřebuju." Ale vážně, baví mě nejen hodnej Erik, ale i Jessica, Pam, Tara, Jason, Lafayette s Jesusem. Všechny postavy se pořád někam rozvíjej a pořád se něco děje a hlavně ten příběh někam spěje. To se o většině seriálů "o upírech" říct nedá, protože nebývaj o ničem hlubším, než o romanci. Tady je vykreslený syrový svět, jak by byl, kdyby mezi námi skutečně chodili upíři (a vlkodlaci, měňavci, jánevímcovšechno), angažovali se v politice a dožadovali se svých práv.