Recenze (40)
Mladá dáma (2024)
Herečke v hlavnej role asi povedali, že čím viac bude vzlykať, vzdychať a vrieskať, tým lepší herecký výkon.V niektorom inom žánri možno, tu to bolo rušivé a niekoľkokrát počas filmu sa kvôli tomu, že nevedela držať hubu a musela ochkať ešte aj počas šplhania na lane, dostala do ohrozenia.Plus všadeprítomná diverzita, meh.
Madam Web (2024)
Hviezdička za to, že vo filme nie je LGBT propaganda. Inak je tu všetko úplne zle. Nič nedáva zmysel. Pre ilustráciu, hlavná hrdinka jazdí na ukradnutom, nabúranom taxíku z ktorého odstránila ŠPZ. Odcestuje na týždeň do Peru a keď sa vráti, znova jazdí tým istým taxíkom. Asi ho mala odparkovaný v garáži na letisku?
5lbs of Pressure (2024)
Ďalší zbytočný film o sociopatoch.
Nadace - Král a plebejec (2023) (epizoda)
Tak sme sa konečne dočkali... v tretej časti druhej série nastúpila aj LGBT propaganda, výborne.
Nadace (2021) (seriál)
Miesto chladnokrvných, inteligentných a vypočítavých mužských hrdinov z Asimových kníh tu máme čierne, adolescentné, hormónmi zmietané pipiny, ktorých príbehy na obrazovkách nemajú s knihami nič spoločné. Skoro tak zlé ako Mandalorian alebo Prstene moci, avšak stále odpad.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Druhá časť by mohla byť spomalená celá od začiatku do konca... nech si tú sračku lepšie vychutnáme.
Stvořitel (2023)
Veľmi zmätená hlúposť, porovnateľne zlá ako Tenet alebo Beckett a vo všetkých troch hrá rovnako zmätený Washington.
Na maděru (2023) (seriál)
Niekoľko dielov som čakal, kedy to začne byť vtipné... nezačalo.
Forever (2014) (seriál)
Naivné, ale veľmi príjemné. Seriál, kde je hlavná postava biely, heterosexuálny muž decentného charakteru, ktorý nie je démon, gangster ani psychopat ale slušný a inteligentný človek, takých seriálov je dnes už pomenej 👍🏻
Asteroid City (2023)
Je dosť nuda, keď sú všetky postavy vo filme schizoidi.