Poslední recenze (435)
Wonder Woman 1984 (2020)
Are you fucking kidding me? To čo bolo?! 1☆ je za to, že som videl Gal. Všetko ostatné úplná hroza: gýč, klišé, pátos, silenie, ... ale nie v dobrom komixovom duchu. V tom najhoršom. 11 ročný divák si snáď príde na svoje.
David Brent: Na turné (2016)
Gervais vysperkoval trapnost do dokonalosti. Miestami som sa sam citil neprijemne :) Vynikajuca praca a bravurne vytvorene situacie, ktore spolu so soundtrackom ladia ako skvele songy Foregone Conclusion Mark II. I found myself again and I started to do what I do best: Entertain.
Logan: Wolverine (2017)
Poctivá a vyzretá filmová komixová dráma, nie pre teen diváka. Výborná, tvrdá a autentická rozlúčka s dvoma najikonickejšími postavami X-MEN. Akčná a krvavá, no napriek tomu dojímavá jazda, ktorá uspokojí každého pravého fanúšika Logana. Veľmi dôstojná bodka za skvelou dlhoročnou etudou jedného z najikonickejších komixových (anti)hrdinov vôbec. Nature made me a freak. Man made me a weapon. And God made it last too long.