Recenze (24)
Ranč (2016) (seriál)
Né Rooster né. Moje hodnocení platí jen do doby, kdy je v seriálu Danny Masterson, po jeho konci bych dal tak jednu hvězdu. Bohužel v dnešní době je moderní vyhazovat herce za obvinění, která jsou přes 15 let stará. Děkuji presumpci viny za zničení dalšího seriálu.
Premiér (2019) (seriál)
Tady v hodnocení ani odpad nestačí. Prosím přidat do hodnocení možnost “zločin”
Hnüs (2019)
Prostě.....Mötley Crüe!!!
Lucifer (2016) (seriál)
Po pilotním dílu nemůžu dát nic jiného než 5*. Snad bude stejně kvalitní i celý seriál.
Interview (2014)
Pět hvězd už jen za to jakou si delaj p***l z toho k****a Kim Čong-una. Sorry za výrazy, ale prostě je to tak.
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Prachbídně okopírovaný původní snímek. Připadá mí, že autoři této hrůzy ani nečetli knihu.
Jeff Dunham: Arguing with Myself (2006) (pořad)
Brečel sem smíchy od začátku až do konce :D
Mládeži nepřístupno (2013)
Nejzbytečnější film všech dob.
Kámoši až na dno lahve (2013)
Nic, nic a ještě jednou nic. Film o ničem jinak to říct nemohu.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Hodně, ale opravdu hodně zkrácená a zjednodušená verze literalní předlohy. Trochu zklamání ale pořád dobrej film. Špička oproti americké verzi.