Oblíbené filmy (9)
Armageddon (1998)
Predátor (1987)
Temný rytíř povstal (2012)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Rychle a zběsile 6 (2013)
Match Point - Hra osudu (2005)
Zrození šampióna (2009)
Demolition Man (1993)
Rambo: Poslední krev (2019)
Jsem velký fanoušek Ramba a to už od mala a po přečtení pár recenzí jsem šel do kina trošičku s obavami. Vůbec nechápu řeči od lidí že to je jako Sám doma a 96 hodin,málo akce,nuda atd. Ba naopak.Tenhle film má všechno, aspoň teda pro mě, super děj, emoce, akci,krev,prostředí a hlavně HUDBA. Brian Tyler přetvářel soundtrack ze čtvrtého dílu a udělal to nejlepší co mohl. A ZÁVĚREČNÁ SCÉNA MASAKR. Teď myslím to srdíčko :-) Pro mě zakončení jak se sluší.