Recenze (67)
André a včela (1984)
Tenhle animovaný kraťas mě nějak nezaujal, ale na svou dobu dobře zvladnutá 3d animace.
DumbLand (2002) (seriál)
Naprosto šilená 8 dílná sbírka animovaních filmečků od Lynche. Rozhodně dost zajimavé.. nevim co dodat, to se musí vidět.. http://www.youtube.com/view_play_list?p=6C05BFC71E02B11D
Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon (2006)
Originalní a vcelku dost zajimava slasher zaležitost. Neboli "soukromí zabijáka"... Rozhodně povinost pro fandy slasheru.
Gympl (2007)
Nejvíc mě na tomhle snímku dráždila absence jakýchkoliv náznaků "životnosti" postav. Jedna zahuhňá druhé postavě a ona zahuhňánim odpoví. Většina teen postav postradá emoce, všechny repliky zahrané s kamenym vyrazim a buchví co ještě.. Jinak slušná zabavička..
Mlčení jehňátek (1991)
Možná sem divnej ale až na Anthonyho herecký výkon mi na filmu nepřišlo nic tak super cool aby kvuli tomu byl takový povyk..
Dům voskových figurín (2005)
Naprostý teen sranec bez jakehokoliv naznaku originality. 113 minut nepřetržitého klišé..
Divočáci (2007)
Sweet road movie.. Oddechovka, která pobaví.. nic víc, nic míň..
Next (2007)
Vcelku zajímavý námět ale provedení je nudné, nezajímavé, vizualní efekty nepůsobí příliš věrohodně. Vyvařená myšlěnka v záveru filmu.. Cage mám rád ale v tomhle filmu..
Re-Animátor (1985)
Zábavně podaná Splatter zábavička prosáklá krví oživených mrtvol..:) Tak to můžem..
Black Books (2000) (seriál)
Bernard je neskutečnej borec.. paradni odpočinková záležitost, škoda že je tak málo dílů..:)