Recenze (301)
Páni mají radši blondýnky (1953)
Jednoduché, leč roztomilé. A jak píše troufalka, ten chlapský tanec stál za to!
Zátah: Vykoupení (2011)
Zlákalo mě dobré hodnocení, ale tohle není film pro mě. Jen samá řezničina a všichni vypadají stejně, takže nevím, kdo kam patří. Akorát ta hudba byla hezká.
3 dny na zabití (2014)
Je to takové místy dobré a místy divné. Lepší 3.
Volodymyr Zelenskyj (2022) (TV film)
24. února 2022 Volodymyr Zelenskyj dospěl.
Celestinské proroctví (2006)
Knížku jsem moc nepobrala, film taky ne, je to na mě nějak moc esoterické. Asi jsem příliš materialistická. Hezké prostředí, takové roklinkovské. Zarazilo mě, že ač se značná část filmu odehrává v džungli, jediné zvíře je ochočený papoušek na misii.
Arabeska (1966)
Dost mě překvapilo zařazení tohoto filmu mezi thrillery a dramata. Pro mě to byla celkem roztomilá, trochu napínavá komedie.
Stíny v mlze - Klec (2022) (epizoda)
Když se v upoutávkách chvástali, že to bude trochu jiná kriminálka, protože tam bude i soukromý život vyšetřovatelů, měla jsem chuť se na to nedívat. Kriminálních seriálů, kde se zdržovalo soukromými problémy hrdinů už bylo dost. Nakonec mi připadalo, že tam zas toho soukromí nebylo tak moc. Uvidíme, jestli se to nepokazí. Příběh celkem ušel, běžný průměr.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Tahle pohádka mě bavila. Střídal se humor a napětí a Jakub Prachař v poněkud nezvyklé roli byl přímo egoniální.
Deváté srdce (1978)
Druhá, hororová půlka byla famózní. Bohužel na můj vkus trvalo příliš dlouho, než se to rozjelo, už jsem to chtěla vypnout.
Tajuplný ostrov (2005) (TV film)
Nechápu tak strašně špatné hodnocení. Když se člověk oprostí od toho, že je to podle Verna, je to docela koukatelné.