Poslední recenze (87)
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny (2018)
Je to jiný než Potter, je to jiný než jednička. Ale je to dobrý! Když tvůrcům člověk odpustí to, že spotřebujou hodně času tím, že budujou příběh pro dalších X filmů ( kterej je tu kolikrát dost zbytečně zamotanej) a zaměří se na to, že jsou tu fajn akce (přestože jich neni moc) a příjemný svižný tempo- pak je spokojenej! Depp je překvapivě pořád schopnej parádně hrát, Law jak bysmet a Zöe je kočka. Trochu to kazí Eddie se svým autistickým přitroublým výrazem, kterej vytahuje přinejmenším v každým svým druhým filmu. A jeho vysoká kolegyně bystrozorka je taky příšerná.. Nicméně jako celek je to fajnový koukání a zas po nějakým čase hezký fantasy. Ps: druhá projekce v IMAXu stála za to- doporučuju Pps: Závěr mi přišel poměrně epickej
Agatha Christie's Poirot - Schůzka se smrtí (2008) (epizoda)
Výborně obsazený exotický díl Poirota. Potěšil předevšim Hannah, Gatiss a samozřejmě Curry.
Přes palubu (1987)
Malilinkatej kousek od odpadu. Zachránil to asi Mike Hagerty nebo nevim ..