Poslední recenze (415)
Nezlomní (2024)
Ale jo bylo to fajn...
Abigail (2024)
A to jsem si myslel že příběhy s "vampíry" jsou dávno pase... Dobré to bylo
Sleeping Dogs (2024)
Po delší době zase kvalitní drama thriller
Ale jo bylo to fajn...
A to jsem si myslel že příběhy s "vampíry" jsou dávno pase... Dobré to bylo
Po delší době zase kvalitní drama thriller