Poslední recenze (11)
Jack Holborn (1981) (seriál)
Vynikající seriál, který jsem v dětství miloval. I teď, v dospělém věku, byl pro mě zážitek zhlédnout všech 12 dílů znovu. Nádherné záběry přírody, podmanivá hudba a příjemný původní český dabing člověka lehce přenesou z šedé reality do vzrušujícího světa pirátů a nostalgicky mu připomenou klukovská léta, kdy snil o podobných dobrodružtvích. To pak divák tvůrcům ochotně promine i některé nelogičnosti, které se v příběhu vyskytují.
Bobule (2008)
Pohodová letní komedie s příjemným humorem i atmosférou . Jistě, že by se našla řada nedostatků, ale očividným záměrem autora nebylo pouštět se do sofistikovanějších sfér, ale natočit oddechový snímek, který osloví a pobaví jakéhokoliv diváka, a to se Tomáši Bařinovi dle mého povedlo na výbornou. Původně jsem jej chtěl ohodnotit 3 * , ale vzhledem k tomu, že se jedná o režisérův první celovečerní, autorský film, volím o třídu výše.
Hnus (1965)
Ačkoliv se jedná o rané dílo současného velikána světové režie, již se v něm projevuje autorův typický "rukopis". Polanski jako vždy precizně pracuje s psychologií postav; tentokrát těmi nejminimalističtějšími metodami a přesto (nebo právě proto) sugestivně vytváří temnou až hororovou atmosféru celého snímku. Na tehdejší dobu mistrovský kousek, který i po letech neztrácí na své působivosti...