Oblíbené filmy (10)
Mrtvá nevěsta Tima Burtona (2005)
The best film ever!
Muži v černém (1997)
Skvělý film. Moje srdcová záležitost. Viděl jsem ho snad stokrát! Jeden z mých nejoblíbenějších co doma vlastním. Pěkné triky, skvělý výkon Willa Smithe a Edgarovy hlášky a pohyby jsou prostě nezapomenutelné. To jen zvýraznil český dabing. Když k tomu navíc připočtu hudbu mého oblíbence Dannyho Elfmana...
Kontakt (1997)
Opravdu dobře napsaný příběh. Taky za ním stojí sám Carl Sagan. Film lze těžko popisovat, prostě se musí shlédnout. A to nejlépe vícekrát. Kdo má rád inteligentní scifi jistě nebude zklamán.
Asterix a překvapení pro Cézara (1985)
Rozhodně nejlepší díl a nejkrutější co kdy natočili!
Náhradníci (2000)
Rozhodně můj nejoblíbenější film o sportu. Opravdu vydařený herecký výběr už jen podtrhuje soubor vypečených gagů, které jim lítají z úst. "Radši si sednu k tomu hluchýmu!"
Equilibrium (2002)
Hotel Transylvánie (2012)
V jako Vendeta (2005)
Když jsem tenhle film viděl poprvý v kině, tak jsem odcházel s rozporuplnými pocity... Ale nyní jsem ho viděl znovu z DVD a mohu říct už jen toto: Skvělý scénář. Bratři Wachovští se od průšvihu Matrix Revolutions zase vyšvihli. Akčních scén bylo tak akorát. navíc mě neustále svíral hrdlo pocit, že se to klidně může někdy v budoucnu stát.