Recenze (8)
Pocta Karlu Gottovi (2022) (koncert)
Když vidím, kolik se tu vyrojilo rádobyodborníků, musím se přidat. Je jasné, že Gott je nenahraditelný, ale o to tu nešlo. Mrzí pouze, že se zapojilo méně umělců, než na Mistrovy šedesátiny nebo sedmdesátiny. Většina tady kritizuje Ondřeje Brzobohatého, ale zároveň chválí 4tet. V čem byl mezi nimi rozdíl? Oba dva vystřihli novou, modernější verzi Gottových evergreenů. Noid, jako jeden z mála, dokáže tahat výšky podobně jako Gott. Pan Suchý by už neměl ve svém požehnaném věku vystupovat. Kdyby to Molavcová neodzpívala, byl by to průser jako Brno. Na rozdíl od pana Zímy, který i v sedě podal doslova heroický výkon. Naprosto skvěle (v porovnání s Krajčem, který sám odzpíval duet) se své role zhostil Marek Ztracený, který dokázal, že Slavík je ve správných rukou.
Chloe (2022) (seriál)
Pokud chcete šest hodin fandit hlavní postavě, která je morální žumpou a patologickou lhářkou, směle do toho. Mně se takoví lidé hnusí, obzvláště když se nedočkají spravedlivého konce. Alice Seabright musí mít asi těžký život, když má potřebu něco takového natáčet.
Dům na samotě (2022) (TV film)
Škoda! Knihy nejlepší české autorky detektivek by si zasloužily lepší adaptaci.
Last Christmas (2019)
Už jen kvůli písničkám George Michaela si to zaslouží trochu nadhodnotit.
Konce a začátky (2019)
Výborný komentář "silentname" přesně vystihuje, proč se na to (ne)máte dívat 👍
Little Fires Everywhere (2020) (seriál)
Líp než Annabelle bych to nenapsal 👍
Bancroftová (2017) (seriál)
SPOILER! Po druhé sérii zvedám hodnocení. Konečně ta mrcha dostala to, co si zasloužila!
Kfulim - Season 2 (2018) (série)
Druhá série má 10 dílů.