Oblíbené filmy (10)
Hon (2012)
Film se snaží poukázat na stádnost a zdůraznit zásadní chybu lidových soudů, které "mají jasno". Nikdo z nich si totiž neuvědomuje, že by se do podobné situace mohli dostat i oni sami. Blízká kamera, drsné emoce a severská tíseň mne na 2 hodiny naprosto pohltily. Postupně gradující neúnosnost následků lži přidává ještě více nervóznosti a můj strach o Lucasův život rostl neuvěřitelně rychle. Neodhalená tajemství filmu dodávají ponurost typickou pro skandinávskou kinematografii. Musím přiznat, že tak drastický a surový film jsem ještě neviděl, a to, že má režisér srdce, mi napovídá pouze závěrečná scéna "o rok později". 100 %
Coco (2017)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Contratiempo (2016)
Pelíšky (1999)
Zkrocená hora (2005)
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Skvělá alegorie na lidské soužití :) Má to dobrou dynamiku a pobaví i dojme přesně tak, jak je třeba. Za mě 95 %
Případ Sloane (2016)
Na nože (2019)
Před soumrakem (2004)
Autoři filmu si zaslouží velký potlesk, sequel je většinou fail či alespoň mírný úpadek oproti původnímu filmu, ale zde mi přijde, že se nic z původního filmu nezkazilo, naopak kvalita narostla. Je to lehké, je to příjemné, je to kouzelné. 90 %