Deníček (20)
Ktoré filmy roka 2019 by mali podľa mňa patriť do TOP 10?
Bol to fakt nadupaný rok! Výber Top 10 bol veľmi jednoduchý. Prvé tri miesta sú pre mňa jasné..
1. Doctor Sleep
2. Joker
3. Le Mans '66
6. Knives Out
7. 1917
8. Once upon a time in Hollywood
9. The Irishman
10. MIdsommar
Ktoré filmy roka 2017 by mali podľa mňa patriť do TOP 10?
Rok 2013 vs 2017
Zatiaľ čo som v roku 2013 ohodnotil plným počtom hviezd až 25 filmov, tento posledný rok iba nebohých 6. Síce mi ešte ostáva pred zhliadnutím pár oskarových titulov, ale ako sa poznám, vždy dostane odomňa 5* iba jedna oskarovka. Skrátka je to neuveriteľne rozličný pomer čo sa týka môjho hodnotenia..nie že by som zvýšil laťku náročnosti, jednoducho rok 2017 je jeden veľký nepodarok.
Rok 2013
1. Man of Steel
3. Rush
4. Her
5. Prisoners
6. Kick-Ass 2
7. The Secret Life of Walter Mitty
8. Snowpiercer
10. The Great Gatsby
11. Pain & Gain
12. The Hobbit: The Desolation of Smaug
13. Trance
14. Horns
15. The Conjuring
17. Afflicted
18. The Hunger Games: Catching Fire
20. Elysium
21. The Call
22. Escape Plan
24. Metallica: Through the Never
25. Homefront
FILMY 2018 NA KTORÉ SA UŽ NEVIEM DOČKAŤ
Ktoré filmy roka 2016 by mali podľa mňa patriť do TOP 10 ?
Rok 2017 o chvíľu končí a týmto by som chcel pripomenúť rok 2016 ktorý bol omnoho lepší než tento rok plný sklamania a zmarených očakávaní. Predošlý bol produktívny hlavne v komiksovom vesmíre..veď posúďte sami.
4. Arrival
5. Fences
9. Anthropoid
Prečo sa oplatí v dnešnej dobe čítať komiksy?
Pretože toto vo filmoch nikdy neuvidíme!!
NEXT MOVIE ?!
Peter Jackson
18 hod. ·
OUR NEXT MOVIE!
Hi Folks,
It's been a quiet few months, but I'm very happy to tell you that our next project is now underway.
WingNut Films be producing a feature film based on Philip Reeve's book Mortal Engines, to be directed by Christian Rivers. The script has been written by Fran Walsh, Philippa Boyens and myself.
zdroj: sociálne siete - oficálna stránka P.J.
Stručne...Peter Jackson začal spolupracovať na scenári vo filme podľa knihy Mortal Engines ktorú napísal Phillip Reeve. Predloha je o futuristickom, steampunkovom Londýne takže ja si myslím že sa máme načo k*rva tešiť!
Na obrázku môžme vidieť režiséra Christiana Riversa a nejakú záhadnú postavu ktorej zatiaľ meno nie je známe :D
FILMY 2017 NA KTORÉ SA UŽ NEVIEM DOČKAŤ
Gotham S03
Human-bat už teraz v Gothame?
Suicide Squad in Utrecht
True story...
Video ako batman odsral novinárov :)
Ktoré filmy roka 2015 by mali podľa mňa patriť do TOP 10 ?
Tento rok bol určite slabší od toho predošlého, takže rebríček sa mi staval veľmi jednoducho, no poradie som radšej veľmi neriešil. Snažil som sa objektívne:
1. Kingsman: The Secret Service
2. Star Wars: The Force Awakens
3. Spectre
6. Black Mass
7. The Visit
10. Focus
Wonder Woman - First Look
Zatiaľ čo netrpezlivo čakáme na nemenovaný snímok z dielne Zacka Snydera, môžme sa pozrieť na prvé zábery z WW..
Oscars 2015 - dojmy z výsledkov
Spotlight ? To vážne ? Tú Pulitzerovu cenu pochopím, ale ako film to bol monotónny priemer. Citujem text jedného songu od Kabátov: "Já nejsem vožralej, proč je mi na blití ? Fuj." Inak s ostatným aj celkom súhlasím, som potešený hlavne aj za Ennia Morriconeho ktorý si to za tú Hateful Eight zaslúžil, ten hudobný ost ma veru najviac oslovil za to čo vyšlo tento rok. No a čo s Dicapriom? Myslím, že nikto nečakal iný výsledok. Napriek všetkému si ale myslím, že predošlý filmový rok bol o nejaký ten kúsok lepší.
X-MAS 2015
Nová epizóda Star Wars vytvára tak veľký "hype" , že ju spomínajú i v rámci splnu mesiaca ktorý bude 25.12.
http://www.vedelisteze.sk/galerie/po-38-rokoch-bude-na-prvy-sviatok-vianocny-spln
FILMY 2016 NA KTORÉ SA UŽ NEVIEM DOČKAŤ
Batman v Superman: Dawn of Justice
Sucide Squad
Assassin's Creed
X-Men: Apocalypse
Captain America: Civil War
Doctor Strange
Deadpool
Star Trek Beyond
Rogue One: A Star Wars Story
Warcraft
Teenage Mutant Ninja Turtles 2
The Legend of Tarzan
The Free State of Jones
The Accountant
Inferno
Hardcore Henry
Les Visiteurs: La Révolution
Fantastic Beasts and Where to Find Them
Jason Bourne
Jack Reacher 2
The Witch
The Magnificent Seven
Look Who's Back
Demolition
Now You See Me 2
Neighbors 2: Sorority Rising
Zootopia
Alice in Wonderland: Through the Looking Glass
Conjuring 2: The Enfield Poltergeist
Race
Zoolander 2
How to talk to a giraffe
Krátkometrážny film - ako sa dá dorozumieť so žirafou..
SUICIDE SQUAD Comic Con trailer LQ
CA: Civil War u mňa nemá šancu ani proti SS, po takomto prekvapení určite nie a to ani nespomínam ten 3 a pol minútový trailer z BvS :D
Upcoming SUPERMOVIES DC / MARVEL
budúce komiksové filmy - update 28.10.2014
Metro Redux: 2033
ruské Metro 2033 a vesmírny Alien ?