Poslední recenze (91)
Malá Velká Británie - Série 1 (2003) (série)
Nečekané! Malá dámská varlátka se zasloužila o 5*
Dexter - Nová krev (2021) (série)
Série parádní, líbila se mi. Jen teda ten trapáckej konec .... no jako chápu, že v dnešní "nové době" to tak skončit muselo, že tam ti dnešní komouši museli toho svýho Pavlíka Morozova nějak namontovat. Přesto Dextera mám rád a nenechám si to libtardíma úzkoprsama zkazit.
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Neuvěřitelnej odpad. Asi někdo chtěl SW úplně zdiskreditovat, když tam navalil takový množství ubohého a trapného patosu, nesmyslů a hlavně genderově i rasově vnucenejch postav. Hrůza, nevím co dělá černoch v SW. Asiatka ještě dejme tomu. Takhle už tam chyběla jen duhová vlajka a ta trapnost, kdy tam zkrátka museli a nemohli si to odpustit, nacpat odkazy na chudáky černochy a jejich ó můj Bóže, otroctví... Osmá epizoda už byla hrozná, ale koukat tady na uhlí s pomerančem, to se nedalo.