Recenze (47)
Místo u moře (2016)
Tohohle Afflecka nemusim, ale tady si Oscara zasloužil...
Já, Kajínek (2017) (seriál)
Ten chlap fakt umí mluvit :P
Wind River (2017)
Kdyby byl Renner méně "chytrý", tak by to byla bomba... Každopádně Taylor je po Denisovi další rejža v hledáčku!
500 dní se Summer (2009)
Kunderovina...
Sedmilhářky (2017) (seriál)
Nejlepší poslední díl seriálu jakej jsem kdy viděl...
101 dalmatinů (1996)
Hugh Laurie v top formě :D
Čas zabíjet (1996)
Hlavně Matthew tady poprvé ukázal co v něm dřímá. Ta jeho závěrečná řeč to povznesla o level (hvězdu) výš. Podobně jako u True Detective.
Ulice Cloverfield 10 (2016)
Škoda toho konce :-D Míň přestřelenosti, víc drog
Sherlock - Skomírající detektiv (2017) (epizoda)
Velmi slušná náprava prvního dílu :)
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Některý savci řikaj, že nudismus je divnej, ale víte co přijde divný mně? Šaty na zvířatech! :D