Oblíbené seriály (10)
Comeback (2008)
Comeback se nezastaví před níčím... Skvělý seriál s výbornými postavami a vtipným dějem.Viděl jsem všechny díly (hodněkrát) a pořád neomrzelo
Přátelé (1994)
Nejlepší seriál všech dob. V životě mě nepřestane bavit.
Buffy, přemožitelka upírů (1997)
U přes to že nespočet dílů tohoto velmi dlouhého seriálu je tragický, Buffy a její život mě uchvátili a nepustili
Star Wars: Klonové války (2008)
Filmy Star wars miluji a vždy jsem miloval. Tento seriál se jim sice nerovná, ale je skvělý
Gympl s (r)učením omezeným (2012)
Živí mrtví (2010)
Ztraceni (2004)
Teorie velkého třesku (2007)
Simpsonovi (1989)
Hannibal (2013)
Pilot- Prvni dil serialu Hannibal rozhodne splnil me ocekavani. Clovek je zpocatku sice trochu zmateny atd. ale na vsechny otazky brzy najde odpoved. Kdyz na scenu prichazi skvele zahrany a jednoduse fascinujici Hannibal (Mads) je clovek uchvacen a dej se zacina rozjizdet. Postavy jsou dobre zahrane a cesky dabing se skutecne povedl. Jako pilot by to mohlo byt lepsi, ale od dalsich dilu si hodne slibuji Druhy dil byl velmi podobny prvnimu ale byl trochu promyslenejsi. Hannibal a Graham zde vypadaji jako skvela dvojka a dodavaji serialu stavu. Vic akce by sice neuskodilo ale nevadi. Zatim temer dokonale Tak ve tretim dile se stalo presne to co jsem nechtel- byl jsem pohlcen serialem pohlcen. Uz se nemohu dockat na dalsi. Ted uz rozhodne mohu dat 5*