Poslední recenze (4)
Křídla Vánoc (2013)
Jeden z mála českých filmů, který mě po dlouhé době zaujal. Musím uznat, že k andělské tématice mám trochu odstup a z filmu je cítit, že paní Babinská se možná trochu přečetla knih typu Tajemství od Lorny Byrne, což já považuji za dost velké knižní braky. Film však brakem není a tuto tématiku zpracoval zajímavě. Herecké výkony byly všechny velmi dobré včetně Krajča, kterému jsem moc nevěřila. Všem role neskutečně sedly (nejvíce asi Vandě Hybnerové a Vice Kerekes). Co mi naopak vůbec nesedlo, jak tam nasilím nacpali toho Kluse.
Thor: Temný svět (2013)
Tak moc jsem se na film těšil, až mě zklamal. Jinak si nedokážu vysvětlit. Vše mi přišlo taková strnulé a bez šťávy. Oceňuji vtip, který se sice na první pohled do filmu nehodil, ale film nijak nenarušil, naopak i lehce pozvedl. Jediná postava, která si zasloužila ty moje tři hvězdičky, byl Loki. Ten jediný měl šťávu.
Rebelové (2001)
Renčův pokus o muzikálový film hodnotím kladně. Propojenost děje a vybraných písniček skvěle padnou do retro atmosféry. Z. Norisová nad všemi lehce vyniká svým výborným hereckým výkonem. Velmi oceňuji také nečekaný konec.