Recenze (316)
Faktótum (2005)
Vyjadřováním slabota oproti dílu CHB. Ale za zkouknutí to stojí.
Anděl Páně (2005)
Česká pohádka roku! Zajímavé je, že se nám tu trochu mažou hranice. Čert, který sice sleduje své cíle, ale pomáhá andělovi - nemehlu, svatba mezi hlavními postavami, která není z lásky (Matyáš, který nikdy nedal najevo lásku k Dorotce) apod.
Bitva o Midway (1976)
Film ani dnes neztrácí na dramatičnosti. Je do něj výborně zakomponováno množství dokumentárních scén, které byly dobře vykolorovány, takže pokud je neznáte odjinud, ani si toho nevšimnete. Přes dobrý dramatický závěr se tvůrci neubránili klasicky přehnanému patosu a patriotismu.
Velké naděje (1998)
A všimli jste si, že všichni mají obečení laděné do zelena?
Dobrý ročník (2006)
Pokud se Vám to líbilo a máte rádi víno, doporučuji podobný a ještě trochu lepší film Bokovka...
Loose Change 2nd Edition (2006)
Je jisté, že do Pentagonu žádné velké dopravní letadlo nenarazilo. Potom se nesmí nikdo divit, že vznikají konspirační teorie kolem celého 9/11. Tento dokument Vám nezkouší vymýt mozek, ale předkládá alternativní verzi a podkládá ji důkazy. Je to jen na Vás.
Můj učitel Ibrahim (2003)
Pěkný film o dospívání židovského chlapce bez chápajících rodičů. O tom, jak pro něj nění nejdůležitější hodnota náboženství, ale cit a zájem.
Cesta na Guantánamo (2006)
Dokument pěkný, což o to. Ovšem beru ho jako ideologii z druhé strany. Vy byste snad jeli na výlet do země, kde je válka?
Milovat Lizu (2002)
Jak se žije chlapovi, kterému se dobrovolně zabila žena? Špatně. Nečekejte žádnou jízdu, ale spíš psychologickou sondu mezi pozůstalými.
Sky Fighters: Akce v oblacích (2005)
Letadýlka nádherný, ale vše ostatní průměrné.