Poslední recenze (14)
Legendy zločinu (2015)
Na papíře to vypadalo skvěle, v reálu už zas tak dobře ne. Tom Hardy výbornej a to hned dvakrát, neokoukaná gangsterka z 60. let VB, se mi taky zamlouvá. Bohužel jen do chvíle, co Emily Browning (která je sice seksi) začne mluvit a moralizovat, protože pak se film najednou mění na romantický drama, který je ještě zatraceně dlouhý. Celkově by to tedy chtělo dost zkrátit. Jinak hodně cením Tarona Egertona, kterej po Egsym z The Kingsman, předvedl další super výkon.
Šílený rande (2003)
Upřímně nechápu tak špatný hodnocení, protože brát to jako romantickou komedii fakt nelze. Film je totální úlet, šílenost střídá šílenost, Ashton hraje podobnýho debila jako v Zlatých sedmdesátých (což je role, která mu fakt sedí), Tara sice špatná jako vždycky, ale naštěstí nedostala tolik prostoru. Každopádně fanoušci filmů typu Sharkonáda, Zombie bobrů nebo Wet hot american summer se budou královsky bavit. Do pěti hvězd chyběl jenom trochu lepší konec, ale i tak super záležitost.
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil (2014)
Kozy, kozy a kozy. Eva Green je proste kus. Jinak skvele efekty a skvele natoceno, nemohl jsem odtrhnout oci od platna. Delka byla tak akorat, dalo se to vydrzet na jeden zatah, i kdyz sem mel v sobe 3 pivka a 3 drinky v baru. Puvodni hodnoceni bylo 5*, po zhlednuti prvniho dilu jsem snizil na 4*.