Recenze (34)
La La Land (2016)
Prostě a jednoduše tomu dávám pět hvězd, ikdyž mě to vůbec nezaujalo, nebavilo, není to můj "oblíbený" filmový žánr a taky jsem to asi pětkrát upravoval.. hoď kamenem kdož jsi bez viny... Jinak si nemyslím, že to bylo špatné. Prostě to tak mám. Třeba to dostane ještě jednou šanci..
My Guardian Angel (2016)
Trailer vydal,(snad to píši dobře) za pět hvězdiček. Tím se loučím.. ¯\_(ツ)_/¯ 8))
Smrtonosná zbraň (2016) (seriál)
První dvě řady byly peckový, prostě prdel! Postava Martina Rigse mě bavila a o to víc v kombinaci s detektivem Rogerem Murtaughem, kterého hraje týpek z posledního skauta (bývalý fotbalista hřebců). Tvořili spolu dost komickou dvojici. Třetí řada má díky nové postavě "Steva Stiflera" Seanna Williama Scotta trochu jiný ráz. Ale co už. Každý díl má parádní hudební vložku. Dost mě mrzí, že seriál nepokračuje!
Uteč (2017)
Holly *hit! What the*uck is this.. I am *uckin scared now... 😂😂😂
Dokonalá loupež (2018)
Tak mi přijde popis filmu úplně mimo... Ale film je jinak okey! A ještě to psal někdo slovensky... Tss.
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
V podstatě to splnilo moje očekávání, až na vyjímky..
Logan: Wolverine (2017)
Řekl bych, že je to jednoznačně nejlepší film od Marvel comics... O Wolverineovi
V zajetí démonů 2 (2016)
Brrr... Ještě lepší než jednička!
Hektorova cesta aneb hledání štěstí (2014)
Nemůžu si pomoct, ale Simon Pegg tento film udělal jiným, výjimečným. Pro mě je to film zábavný, dobrodružný, prostě skvělý! Nevím co k tomu víc dodat, bavil jsem se od začátku až do konce! Tak abych tu zbytečně neplýtval slovy,či gramatickými chybami v textu... Tak vám doporučuji shlédnout, tento povedený kousek. Zdááár. A teď mluv. :-D
Deadpool (2016)
Hodně velká ujeťárna, tohle se Marvel Comics povedlo!