Poslední recenze (729)
Cesta ven - This Way Gone (2023) (epizoda)
Úplně zbytečný díl, ve kterém se nic nestalo a ani jsme se nikam neposunuli. Už pár dílů je to strašně natahovaný zbytečnými kecy o ničem.
Soumrak dne (1993)
Hopkins hraje svou roli v tomto nekonečně nudném příběhu skvěle a za to má ode mě hvězdičku.
Spider-Man: Napříč paralelními světy (2023)
Měl jsem z toho obavy, které se bohužel naplnily. Ani jednička už mi nesedla, ale díky všeobecnému nadšení jsem doufal, že třeba to byla předehra k lepší dvojce. No z mého pohledu je to srovnatelné. Už samotný koncept nekonečna verzí různých Spider-manů mě nikterak neuchvátil a děj samotný je dosti nezáživný. Nudné ukecané pasáže střídá méně nudná, ale stále nudná, akce - většinou v podobě honičky. Je zřejmé, že se hodně sázelo na vizuální stránku snímku. Já však slyším spíš na kvalitní příběh než nějaké pestré barvičky.