Recenze (112)
Lásky čas (2013)
První polovina byla hrozná ,místama i trapná i když originální. Film naštěstí zachránila druhá příjemně rodinná druhá polovina takže za čtyry hvězdy. Z herců mě potěšila Rachel.
Nový svět (2005)
Nový svět je jiný film než ostatní a proto má tak rozmanité hodnocení-pro někoho dokonalost a pro někoho kravina. Pro mě určitě první volba, protože básnické vyprávění mě baví a herci hrály opravdově. Hudba je taky jiná a vyjímečná.
Majestic (2001)
Typický šablonovitý film z USA.
Čekej do tmy (1967)
Napínaví film kde sem Susy moc fandil a oddechl sem si že to skončilo pozitivně.
Dva na cestě (1967)
Tento originální film a různých útrapách ,radostech a hádkách ve vztahu a manželství mě bavil a Audrey s Albertem jsou skvěle sehraná dvojice.
Paříž, když to hoří (1964)
Zábavná parodie kde Audrey sympaticky přehrává.
Zelené království (1959)
Tento průměrný film zachraňuje jako téměř vždy zlatá Audrey. Příběh mě nezaujal.
Hledání Země Nezemě (2004)
Mě tento životní příběh Jamese Barrieho hodně zaujal a smrt Sylvie Davisové mě dojala. Herci hrají přirozeně a mile.
Funny Face (1957)
Bohužel hodně špatný a jasně nejslabší film Audrey, s hodně naivním příběhem a otravnýma písněma, které sem potom i přetáčel. Dvě hvězdy patří jen Audrey.
My Fair Lady (1964)
Skvělý muzikál, ale dost mě vadilo že zpěv Audrey je nadabovaný a proto musím ubrat jednu hvězdu.