Recenze (8)
Kravaťáci (2011) (seriál)
První série je nabušená, spoustu případů, pěkné řešení. Plný počet hvězd. Konečně netradiční a moderní seriál o právech. (Ještě po podfukářích mi zbývá něco o podnikatelích a budu spokojen.) Postupně se to ale ztrácí v jeden velký právní průšvih, až celý seriál ztratil svoje kouzlo (za druhou a třetí sérii 3***) Celkově 4****
Probudím se včera (2012)
Pokud se přimhouří oči nad sci-fi složkou(, která se tam nějakým způsobem musela zahrnout) tak je to na českou ligu nadprůměrná komedie, která pobaví jak studenty, tak dospělé. Na českou ligu super film. S přimhouřenýma očima za podařený humor 4****
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Film pro mladé a hloupé třináctky. Pořád dokola materialistické krámy, celebrity, facebook. Skupina teens krade v domech (vlezou oknem dírou pro psa) a je to točeno, jako bychom jim měli fandit a na konci litovat...Závěr zničeho nic, ale byl jsem za něj rád :-) 15%
Našrot (2013)
Další ze série Hangover - překvapivě bez velkého ohlasu a reklamy. Hrají jen v nějakých kinech a jen párkrát, z čehož lze usoudit, že studio filmu moc nevěří. Přesto, situování do nižšího věku je povedené, určitě ale ne tak lákavé, jako strasti dospělých z Hangover. Oslava jednadvacetin "pilného" asiata, o kterém se dozvíte spoustu nepravděpodobných faktů pobavila, ale že bych se o filmu ještě někdy bavil, či se podíval znova, to v plánu nebude.
Mládeži nepřístupno (2013)
Do kina jsem přišel s nulovým očekáváním. Největší motivace bylo obrovské herecké obsazení. Film mě ale neskutečně dostal, přestože pouze 3*** jsem se v kině válel v křečích. Brečet smíchy mezi podobně naladěným kinem jsem zažil naposledy u Diktátora. Z filmu jsem měl pocit, jako bych si procháel Top12 youtube videí týdne.
Let’s Dance: Revolution (2012)
Konečně taneční film, kde se nekoná hloupá soutěž jako zdroj příjmů na splnění nějakého sobeckého cíle, ale jde o nějakou skutečnou věc pro komunitu. Ozvučení perfektní, 5 tracků od The Glitch Mob mě rozveselilo ještě na týden. 3D efekty při rychlých tanečních pohybech nestíhaly a bylo vidět slabé trhání (pouze u těch opravdu rychlých pohybů), a vlastně ani nebylo nutné - pouze za pár dobrých efektů ten efekt a nepohodlí ze zkreslení barev nestojí.
Atlas mraků (2012)
Produkčně hodně odvážný film. Věrné zachycení knihy, určitě si tím získali čtenáře, protože filmové provedení je povedené. Pokud jste z traileru nepochopili, o čem film vlastně je, tak já neměl tušení až do půl druhé hodiny filmu. Vlastně, film je komponovaný stejně jako trailer, ale trvá 3 hodiny. Přestože bych si nejraději ty dějové linky a "početné" herecké obsazení zapisoval na papír, výsledný efekt na mě udělal dojem.
Otec Goriot (1972) (TV film)
Nezáživné a zdlouhavé zpracování románu. Kniha výborná, mravně poučná, ale dílo se k tomu ani náznakem neblíží. Obě hlavní role a jejich vývoj je umělý a nepřesvědčivý, přesto jednotlivé scény (mlácení do stříbra, promluvy s Valtairem i závěrečná scéna) jsou zachyceny velmi přesně. Knize ani příběhu to nijak nepomohlo. Ti co knihu číst nechtěli, si ji kvůli špatnému zpracování určitě v budoucnu nepřečtou.