Oblíbené filmy (10)
Avengers: Endgame (2019)
11 let, kdy jsem si nenechala ujít jediný film, dokonce i ty špatné, takže pro mě to bylo hodně osobní. Strach, netrpělivost, nadšení, nostalgie. Považuji to za velkou událost, která se povedla. Víc nemůžu komentovat, nemám výjimečně slov.
Avengers (2012)
Spider-Man: Bez domova (2021)
Tak tohle byla bomba. Konečně pořádná Marvelovka se vším všudy. Možná spoiler - Daredevil pobavil, Maguire byla velká nostalgie, díky za ni, a Garfield je vážně amazing.
Ant-Man (2015)
John Wick (2014)
Pátý element (1997)
Nedotknutelní (2011)
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
děj v knize byl asi 3/4 rozvláčný, rozebíral hlavní postavy a dalo by se říct, že se nic převratného nedělo...až posledních 30 stránek bylo strhujících, prostě najednou se vše zlomilo a rozvláčnost byla ta tam...to samé je i u filmu..je hoodně dobře zpracovaný, efekty jsou jako vždy výborné, hlavně bych chtěla pochválit boj Brumbála s Voldemortem, ale celá hodina filmu byla stejně rozvláčná jako v knize. Jakmile se Harry a spol dostali do Oddílu záhad, tak jsem zůstala zítrat na plátno a nemohla se odtrhnout:)