Poslední recenze (3 528)
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
Zhruba minulý týždeň sa adorácia na tento film objavila v MOVIE ZONE miniLIVE a tak som dostal náladu si ho pripomenúť, aby som si potvrdil moju dávnu spomienku, že naozaj na ňom nie je ani nič kultové a ani nič zábavné. Nesmierne slabý a nudný pokus dua Smoljak - Svěrák, ktorému chýba švih a režisérska zručnosť ich najlepších opusov. Diskutabilné je aj herecké obsadenie, ktorého potenciál je takpovediac vyplytvaný do prázdna. Jediné čo ma fascinuje je "Václav". Za neho aspoň dve biedne "Bierhanzlove masti, na lysinu pasti". (24.4.2024)
Greta Thunbergová - rok ke změně světa (2021) (seriál)
Psychicky nestabilná, fanatickými rodičmi manipulovaná dievčina - podobne ako pouliční kazatelia - zvestuje koniec sveta, ktorý údajne zanikne vďaka našej konzumnej uhlíkovej stope. Následne prichádza šialenstvo v podobe plánu vyzabíjať všetok hovädzí dobytok (kravské prdy ÚDAJNE spôsobujú armagedon), zakázať autá so spaľovacími motormi v termíne v akom by si na to netrúfli ani päťročnicoví komunisti, prípadne blúznenie o výrobe elektriny z "obnoviteľných" zdrojov, následkom čoho - v opojení vlastnou hlúposťou - v reichu zatvoria resp. plánujú zatvoriť všetky jadrové elektrárne. Keď si spomeniem na - vo svojej dobe - žalostne priemerný film nazvaný IDIOCRACY, trúfam si vysloviť názor, že jeho tvorcovia boli ešte obrovskí optimisti. (19.3.2024)
Panenky na útěku (2024)
Som celkom na rozpakoch či to bolo myslené ako seriózna "progresivistická coenovka" alebo regulérna satira na stav v akom sa momentálne tzv. demokratický svet nachádza. Zatiaľ teda 3 alibistické "dyky" a časom sa uvidí... (14.3.2024)