Recenze (17)
R.I.P.D. - URNA: Útvar Rozhodně Neživých Agentů (2013)
Jedna hvězda za Mary.
Po zániku Země (2013)
Morfujeme! Pardon! Ghostujeme! Co k tomu říct? Naprostá slátanina, kterou zpích klan Kladivářů s čím dál více pomateným Indem za jeden večer u pivka.
Avantasia - The Flying Opera, Around The World In 20 Days (2011) (koncert)
Létající operu jsem letos viděl na Masters of Rock živě a byl to nezapomenutelný zážitek. Jasných pět pro letošek i pro tohle DVD
Hra o trůny (2011) (seriál)
Díl od dílu, série od série horší a horší. Hodně vzdálené od knižní předlohy, která se snaží vyvarovat obvyklých klišé, bohužel scénáristé GoT jsou přinejlepším průměrní a to prostě nestačí.
Imaginaerum (2012)
Těžko popsatelná věc, ale pro mě zatím nejkrásnější filmový zážitek tohoto roku.
Rock of Ages (2012)
Pokus o rock skončil s koncem Paradise City od GNR v úvodních titulkách. Jedna hvězda za Cruise
Zjevení (2012)
Tak tohle se opravdu nepovedlo. Tenhle horor by nevystrašil ani mého pětiletého synovce.