Poslední recenze (48)
Rychle a zběsile 9 (2021)
U této série je sice zvykem, že se fyzikální zákony nedodržují, ale tohle byl už opravdový extrém. Také neustálé oživování mrtvých postav už je otravné.
Prázdnota (2020)
Co to sakra mělo znamenat? Začátek byl výborný a pak to šlo postupně do kopru.
Střípky (2021)
Musím pochválit výkon Jareda Leta, ale bohužel celý film pohřbil konec. To, že se příběh nakonec ubral někam úplně jinam, by mi ani tak nevadilo, ale dementní chování detektiva v podobě Ramiho Maleka v posledních 15 minutách celý do té doby velmi slušný film srazilo až do podprůměrných vod.