Poslední recenze (55)
Žraloci v Paříži (2024)
Hnusnějšího CGI žraloka sem dlouho neviděla. Absolutně nelogické. Žralok se jen tak vyvíjí, jak se mu to hodí, jeho vyhýbání všem kulkám a výbuchům bylo supermanské. Policisti, starostka, vědkyně, armáda - všichni IQ tykve. V tom filmu neuvažoval logicky ani jeden ze zúčastněných. A to, jak vždycky "náhodou" začali všichni padat do vody, ať už v katakombách nebo na promenádě, na to se ani už nedalo koukat. To už má snad větší kvalitu Žralokonádo.
Followed (2020)
Film měl potenciál, ale konec byl rychlý, chaotický a nějak nedával smysl.
Tarot (2024)
Lekaček tam bylo na můj vkus až moc. Budování atmosféry a napětí ve filmu fungovalo ale dobře. Nebáli se ukázat tarotového zabijáka hezky zblízka, takže to bylo ocenitelné. Smrti mohly klidně mít i nějaký ten gore, ten mi ve filmu chyběl asi jako jediný. Jinak nemám filmu co vytknout.