Poslední recenze (41)
Star Trek: Do temnoty (2013)
SPOILER: Pro mě dlouho očekávaný film,na který mělo vážně cenu čekat. O mnohem lepší než první díl s mnoha neskutečně dobrýmy hláškami a bezvadnými scénami. Ani chvilku jsem se nenudila,prostě sci-fi film jak má být ! Asi bych snížila hodnocení kdyby vážně Kirk zemřel ale naneštěstí tomu tak nebylo,což jsem ráda. Při sledování jsem byla neustále napjatá co se stane dál.
Upíří deníky (2009) (seriál)
Nevěděla jsem že mě to tak chytne. Seriály či filmy o upírech moc nemusim ale sakra,na tohle musim furt koukat. Ať už kvůli Ianu Somerhalderovi nebo tomu překvapivě dobrýmu ději. Elena mi někdy přijde trošku naivní že si může vybrat s kterym klukem vymrdá teď a s kterým potom ale co,k seriálu to sedne. Jsem u třetí série sledování a zatím se mi líbí nejvíc.
Vyměřený čas (2011)
Už od začátku to má co do sebe a nemohla jsem se přestat dívat. Napínavý akční sci-fi které zaujme. Justin Timberlake,když už nezpívá tak hraje ve filmu a v pořádnym. Sice si ho představuju spíše v komediích ale vážná role mu taky sedla.