Recenze (118)
Sakamoto desu ga? (2016) (seriál)
Konečne niečo osviežujúce, nábeh na najlepšiu vec sezóny.
Netoge no jome wa onnanoko dža nai to omotta? (2016) (seriál)
Ako to totálne ničí. Bolo mi trápne za všetky postavy dokopy a zasmial som sa max 2 krát za epizódu. Škoda, potenciál to určite malo. Drop po dvoch častiach.
Gočúmon wa usagi desu ka? - Gočúmon wa usagi desu ka? (2014) (série)
Dlho som Gochuusu odkladal, bolo jasné že to nie je nič svetoborné. Vďaka celkom silnej fanúšikovskej základni som sa však dostal ku veľa materiálom, ktoré ma prinútili dať tomu šancu. Nič prekvapivé sa nastalo, príjemne to však padlo, jedna časť denne k večeri. Čudné je že aj napriek tomu že je seriál zameraný na Chino, , a Chino je nadpriemerná loli, príliš som si ju neobľúbil. U mňa dominovali skôr Sharo s Rize. Seriál sa mi ale aj tak dostal pod kožu, aj napriek častým trápnym scénam, a myslím že druhá séria mi neublíži. Trochu nadpriemer s pár zaujímavými postavami a úžasným dedkom zajacom. 4*
Jesus Christ Superstar (1973)
420 praise him. Cez prvotne šialený výzor ponúka obrovskú hĺbku. Klobúk dolu. Judáša úplne chápem, na jeho mieste by som síce nevolil zradu ale odchod, jeho reakcia však dáva zmysel. Pohľad "z druhej strany" je fascinujúci, nikdy nikto Judášove dôvody neriešil. Po "Everything´s allright" som dokonca Ježiša znenávidel, bolo by zaujímavé vidieť, ako by ho ľudia brali, keby nebol mučedníkom.
Di Gi Charat (1999) (seriál)
It's not Puchiko, nyu. It's Broccoli, nyu.
Animatrix (2003)
Krásne výtvarne spracované hlboké myšlienky. Som ohromený.
Šinmai maó no testament - Season 1 (2015) (série)
Škoda. Začiatok a skoro prvá polovica bola celkom zaujímavá, ale akonáhle sa to zmenilo na háremovku, šlo to do kopru. Tuctová kópia DxD. A to malo DxD dobré aspoň prvé dve série. 2* ale som viac menej znechutený. Echhi scény však boli fajn, to však ani zďaleka nevyrieši všetko, hentaiu je našťastie viac než dosť, netreba strácať čas pri podpriemerných veciach.
Genšiken 2 (2007) (seriál)
Je to iné... iné... Čo viac k tomu povedať. Na začiatku som si mylslel že si Madarameho nikdy neobľúbim, mýlil som sa. A po tom ako som sa namotal aj na mangu (ktorá mimochodom stále vychádza) začínam Madaramemu vážne závidieť, keďže to vyzerá že dostane tú pravú ženskú ktorá spĺňa jeho chute.SPOILER Máme nádej, loliconi! :3 (hádam už viete kto to je ;) ) SPOILER Aspoň chvíľkovo povzbudivý sen :D
LoliRock (2014) (seriál)
Čudujem.sa že v čiernom Francúzsku vôbec mohli dať do názvu loli.... Inak nič svetoborné
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Som znechutený. Po dvoch hodinách nudy sa zamýšľam kam vkus ľudí, ktorí to tu velebia, speje