Recenze (13)
Come Swim (2017)
Inšpirácie Kristen sú od začiatku zjavné - surrealizmus podobný Lynchovi v prvej polovici spolu s fyzickým hororom Cronenberga - a šikovne ich v rozprávaní využíva. Come Swim však púta práve svojou krásnou kinematografiou, aj keď tých pár zbytočností obsahu dokáže diváka vynoriť späť na hladinu. Veľmi odvážny debut, ktorý úspešne demonštruje talent svojho režiséra. Bude zaujímavé vidieť, do čoho sa chystá ďalej.
The Love Witch (2016)
Že sa režisérka snažila vytvoriť opak exploitation žánru 60. a 70. rokov by mi bez dlhšieho pátrania úplne uniklo. The Love Witch je ironicky úplným dobovým pastišom presne týchto filmov, síce s perspektívou súčasného feminizmu, no predsa len im zdáva poctu. Keby bol aspoň o 30 minút kratší, kľudne by si vyšliapal cestu k modernému kultu.
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Fantastický seriál. Krásne napísaný a zahraný. A je veľká škoda, že končí. Príšera, Rory Kinnear, bol pravým srdcom a dušou poslednej série, a spolu s Evou Green každou epizódou žiarili.
Faunův labyrint (2006)
Môj splnený divácky sen.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Nieje možné nehľadať a neobjavovať niečo nové v Pulp Fiction. Je to ako zvuk, ktorý rezonuje a vy v ňom zrazu začujete a objavíte niečo nové.
Papíry (2012)
Krásny príbeh so všetkým, čo k dobrému kraťasu patrí. Krása je predsa v jednoduchosti.
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Najkrajšie, najlepšie klasické staré dobré Disneyovky. Je smutné, čo sa teraz vysiela pod Disneyho menom.
Partička (2009) (pořad)
Prihlúply humor, k tomu ksicht Dangla a stačí mi.
Disaster Movie (2008)
Myslím že názov hovorí sám za seba..
MacGyver (1985) (seriál)
Náš starý dobrý MacGyver, ktorý z vreckového nožíka stvoril tank.