Recenze (16)
Zbouchnutá (2007)
Škoda, start dobrej, ale postupně tomu dochází šťáva.
Účastníci zájezdu (2006)
A to jen protože bych chtěl bejt na zájezdu se slečnou Irmou.
Bitevní loď (2012)
Obrázky sice sem tam hezký, ale jinak nic moc. Ovšem spouštění Mighty Mo za doprovodu Thunderstruck je velká věc. Rick Rubin je kanec.
Planeta opic (2001)
To nedává smysl, to vůbec nedává smysl.
Káťa a Škubánek (1982) (seriál)
Tu holku jsem k smrti nesnášel.
Pojďte pane, budeme si hrát (1965) (seriál)
Já ty vaše vypečený hry hrát nebudu, abyste věděl.
Kokain (2001)
Johnny pěkně, ale ten scénář (kterej se zas na druhou stranu musí aspoň nějak držet tý reálný předlohy) jaksi pokulhává.
Vltava v obrazech (2001) (seriál)
Ach ty Svatojánský proudy...
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Ale jo, ale jo:) Sic je sem tam nějakej ten slabší díl (ale kde ne, že), nicméně velmi velmi zdařilé:)
Temné patro (2008)
Co to bylo? Co to jako mělo znamenat? Mohl by mi to někdo vysvětlit? Teda, nic moc jsem od toho neočekával, ale tohle? To ta holka furt musí chroptět? Nevim, snad hvězdička za snahu.