Oblíbené herečky (8)
Nejoblíbenější filmy s Helenou Bonham Carter: Klub rváčů, všechny Burtonovy filmy, ve kterých se objevila, Králova řeč.
Umu jsem si zamilovala především díky Tarantinovi. Pro Pulp Fiction a Kill Bill bych si neuměla představit nikoho lepšího.
Nejoblíbenější filmy s Jodie Foster: Mlčení Jehňátek, Anna a král.
Herečka, která je pro mě ztělesněním skutečného ženského sex-appealu. Nejoblíbenější filmy s Penélope Cruz: Kokain, Vše o mé matce, Vicky Cristina Barcelona.
Její nejlepší role bezesporu ve filmu Amélie z Montmartru, Le Battement d'ailes du papillon.
Nádherná herečka, kterou jsem si zamilovala díky její roli v Zaříkávači koní. Další oblíbené filmy se Scarlett Johansson: Přízračný svět, Dívka s perlou, Vicky Cristina Barcelona, Dokonalý trik.
Du-nu Bae jsem objevila teprve nedávno díky Atlasu mraků a líbila se mi natolik, že jsem se podívala i na další její filmy. Kromě Atlasu mraků mě zaujala ještě ve snímku Take Care of My Cat a v Nafukovací panně, byť se mi na tomto filmu líbila právě jenom hlavní představitelka.
Rozhodně nejkrásnější asijská herečka, která dokáže excelovat jak v romantickém dramatu, tak v komediálním či kriminálním snímku. Nejobílbenější filmy s Ye-jin Son: A Moment to Remember, White Night, Lover's Concerto a The Classic.